Onderdeelcommissie
Cluster Hospitality
In het afgelopen jaar heeft de onderdeelcommissie als gevolg van het coronabeleid de vergaderingen grotendeels laten plaatsvinden in Teams. De commissie ervaarde dit niet altijd als prettig, maar wel als efficiënt binnen de mogelijkheden. Vele onderwerpen zijn aan bod gekomen, hieronder een toelichting. • De onderdeelcommissie heeft ervoor gezorgd dat de notulen van de vergadering door middel van een Teams-tegel zichtbaar zijn voor iedereen binnen het cluster van colleges. • In vergaderingen met de directie is de commissie kritisch meedenkend geweest bij de besteding van de extra toegekende gelden. De commissie heeft aan de directie gevraagd of de informatie over de besteding gedeeld kan worden. De onderwijsteams zijn hierover bevraagd en hebben mee kunnen denken hoe de gelden te besteden in het belang van onze studenten. • De onderdeelcommissie heeft de directie positief kritisch gevolgd met de maatregelen die zij hebben getroffen in coronatijd m.b.t. de buitenlandse reizen, stages die niet door konden gaan en hoe dit opgelost kon worden. • De commissie heeft kritisch gekeken naar: - Benoeming LD-docenten en hun taakstelling - Team aan zet - Leermiddelen - Uitvoering regeling werkverdeling - Transitie horecacollege - Begroting 2022 Om contact te houden met de collega’s over vraagstukken sluit de commissie aan bij overleggen met als doel input op te halen voor vraagstukken die leven onder de collega’s. Op die manier probeert de commissie de belangen van de collega’s te behartigen in de gesprekken met de directie.